čtvrtek 8. srpna 2013

got2b beach girl TEXTURIZING SALT SPRAY

Ahoj,

dnes mám pro Vás tuhle skvělou věc,která mě moc zaujala. Je to stylingový sprej s obsahem soli a polymerů a výsledkem ve vlasech je přirozený nedbalý look jako od moře.

Sprej mám doma přes určitě 2 týdny a jsem s ním moc spokojená. Nádherně voní, já tam cítím ovoce a vanilku. Vůně se ve vlasech nějakou dobu udrží, takže je skvělý pokud si vlasy chcete jen tak osvěžit. Už jsem takto použila a skvělé.

Jak používám:
Nastříkám do umytých, vysušených, mírně přežehlených vlasů. (celkem stříknu tak max 5x). Při používání spreje žehlím jen horní část vlasů pro lepší úpravu. Osobně se mi to více líbí, vlasy mi potom tolik nelítají a bež žehličky si prostě nemohu upravit vlasy. Sprej stříkám tak od poloviny vlasů z větší vzdálenosti, aby se sprej zachytil všude, mírně vlasy promačkám a HOTOVO.

Sprej vážně vykouzlil ve vlasech takové přirozené vlnky.
Vlasy nijak nevysušuje. Naopak mi přijde, že po použití spreje mám vlasy trošku mastnější.
Sprej momentálně používám skoro denně a nemůžu si ho vynachválit. Jemné vlnění ve vlasech se mi vážně líbí a tenhle sprej to prostě umí :-) Takže Všem kdo chtějí vypadat jako mořské panny, doporučuji :D

Zakoupila jsem v DM drogerii za 129 Kč.



A tady ukázka mého vlnění :-)


ZuziZuzana

5 komentářů:

  1. To bych i zkusila :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :-)

    A určitě vyzkoušejte, je vážně dobrý :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší :-) Taky jsem uvažovala, že si ho koupím, jenže jsem četla skoro samý negativní recenze, tak pořád nevím :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Jinak mě vážně sednul a jsem za to ráda, pro mě je super :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...