středa 7. srpna 2013

Garnier Miraculous oil

Ahojky,

dnes mám pro Vás tento skvělý olej na vlasy. Nová řada od Garnier se mi moc líbí a nemůžu si vynachválit tento kondicionér na vlasy, který patří do stejné řady jako tento olej, odkaz na článek:
Garnier goodbye damage

Po každém mytí (u mě téměř každý den) musím do mých suchých vlasů použít jakoukoliv výživu a tyhle olejíčky naprosto zbožňuju, protože mám s nima o 100% lepší vlasy, lépe se upravují, jsou jemnější a celkově vypadají zdravěji.
Tento olej od Garnier je vážně jemný a lehký.
Vůně je příjemná, lehká, nic co by obtěžovalo. Já v něm cítím meloun a ten já miluju, ať už jako jídlo a nebo vůně v kosmetickém přípravku. Kde je meloun, beru vše :D Takže to má u mě jedno velké melounové plus :-)

Dávkuje se pumpičkou, takže nehozí žádné vylití z lahvičky. Já mám vlasy dlouhé, poměrně husté, se suchými konečky a stačí mi 3 pumpnutí.
Kolikrát se mi stalo, že jsem to přehnala a pak jsem místo vlasů měla na hlavě jednu velkou příšeru, která nešla zkrotit, upravit, nic! :-) Takže u těchto olejů je vždy dobré vždycky dávkovat míň a v případě potřeby pomalu přidávat.
Obsahuje arganový olej, který je bohatý na vitamin E a nenasycené mastné kyseliny.

Přírodní složení má vlasy vyživit a ochránit.
Olej slibuje urychlování sušení vlasů, má chránit před horkem a dodávat lesk.
Na tom určitě něco bude, vlasy mám opravdu rychleji vyfoukané.

Olej nanáším do mokrých vlasů, pak se mi lépe foukají, lépe rozčesávají a necuchají se. Když si ale dělám žehličkou vlnky použiji i do vlasů suchých, kdy nanáším přímo na vlnky jsou takové jemnější, vlasy nejsou vysušené a vypadají zdravěji.
Čeho jsem si všimla, tak je že zmírňuje krepatost! Občas mám s tím problém, když je venku vlhko. Nenávidím ten pocit, když se připravuji, ještě si třeba v duchu řeknu, že dnes se mi ty vlasy vážně povedly a vyjdu ven a bum! Jsem kudrnatá ! Nenávidím ten pocit, kdy cítím jak mi vlasy krepatí a mé následné nadávání a naštvaný obličej na všechny kolem :D

Olej slibuje ochranu před teplem. To posoudit ale nejde, to prostě rozdíl nevidíte, já aspoň nee a tohle posoudit prostě nemohu. Každopádně jestli funguje a chrání, je to jedině dobře. Pokud nechrání, stejně to nezjistím, takže tak :-)

Olej ale vážně fajn a jsem moc ráda, že ho mám, takže mohu doporučit!


A když už jsme dnes narazily na melouny, najde se tu také takový blázen jako já? :-)

Doporučte mi nějaký přípravek, 
jedno jaký a na co, prostě něco s melounovou vůní :-)
Budu se těšit.


Mějte se krásně.


ZuziZuzana


3 komentáře:

  1. meloun, meloun?! nejvíc miluju melounové věci! :) kdybys měla nějaké super tipy na melounové věci, sem s nimi! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, přesně tak, mám stejnou reakci na vše melounové :D

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji melounové věci a miluji vodní meloun.Mňáám..Nejlepší ovoce a tenhle olej vypadá dobře, kouknu na nej v drogerce :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...