neděle 11. srpna 2013

MIXTURAM - vitamíny na míru


Když jsem dostala možnost vyzkoušenost tuto skvělou věcičku, která se objevila na trhu teprve nedávno, měla jsem ohromnou radost a těšila se na své první míchání.

O co vlastně jde?
Mixturam je česká společnost založená v roce 2013 a jde o prvního evropského výrobce a distributora vitamínů a potravinových doplňků na míru. Můžete si sami namíchat směs všeho, co si Vaše tělo a mysl žádají – od bylinek, bylinných extraktů přes vitamíny až po minerály a stopové prvky.


Já osobně vůbec nevěděla, kde začít a co vůbec namíchat, tak jsem byla velmi ráda, že na stránkách existuje rádce, kde zadám svůj věk, výšku, vášku, pohlaví a budu zaškrtávat kolonky, co mě trápí. Na výběr je toho opravdu hodně, takže každý si najde opravdu to své :-)
Já zaškrtla jako problém – vlasy, málo spánku a více stresu. (v poslední době je toho víc než dost, tak proč neudělat něco pro zdraví :-) )
Samozřejmě toho můžete vybrat kolik chcete.
Pak už Vám to samo nabídne složení tabletek, se kterým ještě můžete pracovat, přidávat, ubírat...

Já dostala možnost si namíchat 100 tabletek.
Složení mých tabletek: Česnek, Ječmen aktivovaný, kolagen.

Česnek

Česnek podporuje buněčné membrány proti narušující činnosti volných radikálů. Udržuje integritu žilního systému a zdraví kardiovaskulárního systému díky obsahu látek jako lektiny, flavonoidy, alkaloidy, aliciny a iridoidy. Dále chrání sliznici dýchacího traktu. Přispívá k normální funkci jater a žlučníku. Má vliv na metabolismus cholesterolu. Pomáhá udržovat normální stav imunitního systému, posiluje imunitní systém. Přispívá k udržení normálního krevního tlaku. Může chránit srdeční funkce. Má antibakteriální a antioxidační aktivitu. Má vliv na metabolismus a vstřebávání sacharidů. Česnek má také vliv na funkci srdce a cévního systému, na normální funkci respirační soustavy. U některých lidí se můžou při užívání česneku objevit potíže, např. pálení žáhy.

Ječmen aktivovaný

Aktivovaný ječmen má vliv na osmotický tlak a přispívá k normální funkci organismu. Zlepšuje chuť a apetit. Hraje roli při redukci únavy, může posilovat tělo. Podílí se na normální funkci jater a žlučníku. Přispívá k normálnímu vylučování žluče. Může mít vliv na normální stav pokožky.

Kolagen


Kolagen se využívá pro pohyblivost a pružnost. Je to bílkovina, která se přirozeně vyskytuje v těle všech savců. Jde o základní stavební materiál pojivových tkání u pohybového aparátu. Hydrolyzovaný kolagen je látka obsahující tytéž aminokyseliny jako klasický kolagen. Je ale upravený tak, aby se v lidském těle lépe vstřebával. Velká část kolagenu se do těla vstřebá do 12 hodin; je postupně absorbován do tkaniva. Obvykle je používán spolu s glukosaminem a chondroitinem.

Více info o všech ingrediencích se dozvíte na www.mixturam.cz

Tak a já dnes začínám zobat. Takže uvidíme, jaké to bude mít účinky. Tabletky mám na 
+- 3 měsíce, takže bych to viděla na zhodnocení vždy po měsíci, co to se mnou dělá :-)

Mixturam se mi vážně moc zalíbil, je to prostě super nápad a já jim moc fandím. Komunikace a servis na jedničku, stránky jsou jednoduché na kterých se dá i přes velké množství vitamínů a kombinací skvěle orientovat. A balení je strašně roztomilý, hezká ozdobená krabička a na obal můžete přímo napsat věnování pro koho je. Takže si myslím že je to i skvělý dárek.
Už se těším až udělám svou další objednávku, kterou zaměřím zas trošku jinak :-)

A kdo by měl zájem, dostala jsem 5 slevových kartiček, každou na 30 Kč, tak si o ní napište, ráda Vám zašlu. Sleva sice malá, ale i ta objednavateli určitě udělá radost :-)

Zavítaly jste už na stránky Mixturam, jak se Vám líbí?





ZuziZuzana

1 komentář:

  1. maju krasne balenie :)

    Inak pozyvam na WELEDA giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...