pondělí 4. listopadu 2013

Oblíbené rtěnky od Essence

Přeji pěkné pondělí,

dnes bych Vám chtěla ukázat mé oblíbené rtěnky od Essence. Rtěnkový typ nejsem vůbec, spíš mám ráda balzámy, se kterými se promazávám několikrát denně. Od té doby co jsem změnila barvu vlasů na zrz jsem si ale na ně vcelku zvykla a snažím se používat, protože se mi líčení s nima líbí mnohem víc.
Rtěnky si vybírám spíš takové neutrální, v mé přirozené barvě rtů a nebo trošku do oranžova, v korálových odstínech.
Pokud vyrážím někam večer nebo na party, používám výraznější líčení a ráda používám i červené rtěnky. Ve výraznějších a červených rtěnkách mám ale jiné oblíbence a o těch zase jindy.
Tyto jsou opravdu tak na denní nošení.

Rtěnky Essence mám ráda kvůli jejich odstínům, na rtech mi vydrží poměrně dlouho, nevysušují mi rty, ani ty matné z nové řady (černé obaly) a jsem s nima celkově spokojená.
Nejradši mám rtěnku s názvem 53 All about cupcake, která je asi taková nejznámější a nejoblíbenější kvůli svému pěknému, přirozenému růžovému odstínu.
Co jediné mi vadí, že mi strašně rychle ubývá.

Další dvě jsou z nové řady, kdy je poznáte podle černých obalů a jsou matné.
Já jsem si vybrala 07 Natural beauty a 01 Coral Calling.
Nevysušují, na rtech vypadají moc hezky a tím jak nejsou lesklé vypadají velmi přirozeně a líčení dodají pěkné zakončení :)

Zatím mám tedy vyzkoušenou jen tyto, ale určitě se ještě porozhlédnu po ostatních.
Za mě spokojenost.

Cenou si nejsem přilíš jistá, ale myslím že vycházejí kolem 50-60 Kč.

Používáte rtěnky od Essence? Máte nějaký oblíbený odstín?





Budu se také těšit na Vaši návštěvu na mých FB stránkách.


2 komentáře:

  1. Krasne odstiny - hlavne ta coralovka. Ja sama vlastnim All about cup.. a mam ji velice rada :) takze s Tebou naprosto souhlasim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Coral odstín je naprosto nádherný:)
    Pokud na něho někde narazím půjde se mnou domů:D:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...