úterý 5. listopadu 2013

NYC Smooth skin matující pudr

Přeji pěkné úterý,

dnes bych Vám chtěla ukázat můj oblíbený drogérkový pudr od NYC Smooth skin pressed face powder. Myslím, že je vcelku známý a oblíbený.
Tento pudr je vůbec první věc, kterou jsem si zakoupila od NYC. Značka NYC se mi nikdy nelíbila, nebyla mi sympatická, nic mě od nich neoslovilo a vždy jsem stojan přehlížela. Když mi ale došel můj pudr, hledala jsem a hledala až jsem narazila na tento, zastrčený úplně vespod stojanu ... a už mi říkal mami :D

Balení je klasické, černý obal teda nic moc, pudr je vidět na každém místě a nebo když mám ruce trošku od makupu, je na něm všechno vidět. Co mě taky trošku štve, je jeho otvírání. Nevím jestli jsem narazila na špatný kus, ale jde to strašne ztuha, že se někdy bojím, když víc zaberu, abych to víčko neurvala. Možná je to jen špatný kus, nevím, ale každopádně to jde celkem ztěžka.

Ale aby jsme se také dostali k tomu nejdůležitějšímu a to je samozřejmě obsah. Obal nechme obalem, protože pudr je to skvělý a jednoznačně mě překvapil.
Pudr nanáším na T-zónu, na místa, která se mi mastí nejvíce.

Největší zkouškou pro kosmetické produkty jsou mé 12-hodinové pracovní šichty, kdy chci aby celé líčení vydrželo pěkné celý den a abych večer nevypadala jako mastná kobliha :)
S tímto pudrem se mi to daří a líčení mi vydrží celý den pěkné.
Přes den už se nedoličuji, nepřepudrovávám, líčím se jen ráno a přes den maximálně použiju matující papírky Esssence a obličej se mi nijak nemastí.
Pudr ménně práší než ty co jsem doposud měla, je velmi jemný, na tváři nenechává žádné šupinky, nedělá velké nánosy a vypadá velmi přirozeně.

Pudr se dělá ve 3 odstínech, transparentní a 2 klasické. Já jsem si vybrala ten ,,nejtmavší" v odstínu 704 warm beige. Nepřijde mi tmavý ani trošku, tam se teda nějak sekli. Většinou si kupuji nejsvětlejší makeupy i pudry a tady jsem si snad poprvé v životě brala něco nejtmavšího :)

Za mě spokojenost, pudr mi vydrží celý den a líčení s ním vypadá pěkně. Sebrala bych mu body jen za to balení, která mě při ranním nestíhání trošku rozčiluje, ale jelikož žádné body neuděluji, nemůžu mu je ani sebrat :) :)


Budu ráda, když mi dáte vědět, zda značku NYC máte rádi, co od nich používáte atd. Nebo je Vám značka NYC také tak nesympatická jako mě (i přesto, že mi ten pudr přijde skvělý, nic jiného si od nic prostě nekoupím :)) )? 


Přeji Vám hezký den a všem pracujícím ať to rychle uteče :)


Budu se také těšit na Vaši návštěvu na mých FB stránkách, kde najdete každodenní aktualizace 
a info o mém chystaném eshopu s dekorativní kosmetikou.





Zuzizuzana

Dnes poslední možnost se zapojit do giveaway 
o pistáciový balzám na rty Crazy Rumors !!!

2 komentáře:

  1. A není žlutý? Myslím, že to byl tenhle pudr, na který jsem četla několikrát už chválu. Balení mi nevadí, pokud není tak blbě řešené, že si o něj urvu nehet/zničím lak. Zaťapanou kosmetiku holt častěji otírám. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle pudr je opravdu dobrý. Myslím, že jem si jednou od této značky koupila i řasenku, ale nevyhovovala mi... jinak nikdy nic ;)
    Sweet nothing by B.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...