pondělí 2. prosince 2013

Listopadové zklamání

Pěkné pondělí Vám všem,

o tomto Ladyboxu jsem nechtěla ani psát, ale přesto mi to nedalo, protože tento měsíc to nebyl balíček krásy, ale balíček hrůzy.
Minulý měsíc jsem se nechala nalákat mystickým balením, které mě opravdu překvapilo a za Ladybox jsem byla opravdu moc ráda a byla jsem překvapená, tudíž se můj nákup nesl v euforii, že tento měíc to bude podobné.

? ? ? Ovšem toto ? ? ?
To byl opravdu velký přehmat, který mě doufám vyléčí od dalších nákupů.

V podstatě mě tam nepotěšilo vůbec, ale vůbec nic.

A co tedy v balíčku bylo?

Deo Lady Speeed Stick: Ten jsem si naposledy koupila na základce a už v té době mi přišlo hrozné.
Gelový smrad, který si mám dobrovolně na sebe mazat? Děkuji, nechci :)))

Lambre - krém na ruce a nehty: Ničím mě nezaujala značka, obal ani vůně. Nikdy bych si ho sama nepořídila, další krém na ruce do sbírky, kterých se v Ladyboxu objevilo už nespočet.

Himalaya Herbals - pleťový peeling: Určitě ho někdy použiju, momentálně mě neláká a sama bych si ho nekoupila.

STEAM cream: Pidi vzoreček pleťového krému, který je sice chválen, ale moc ho na vyzkoušení teda nedali, ale nebudu nevděčná a ten ráda vyzkouším.

MeMeMe černá tužka na oči:  Tento produkt byl personalizovaný, buď jste v balíčku mohli najít hnědou nebo černou tužku. Díkybohu za tu černou, mít tam hnědou, tak jim to snad celý pošlu zpět, že za ty peníze to teda nechci :D

  • Ten mini sprchový gel s kachnou s vůní laciného wc čističe, Vám popisovat raději už ani nechci a ještě k tomu napíšou, tajemný výrobek, noo mě málem kleplo a ještě když už se objevil v předchozích edicích. Takže vítej doma, mám třetí kousek s touto kachnou :D
Také tak litujete, že jste objednaly nebo jste naopak spokojené s tímto listopadovým boxem?

Všem co neobjednaly, tiše závidím :))) 
Budu se těšit na Vaše komentáře, Zuzizuzana







Ráda Vás také přivítám na mé FB stránce - Zuzizuzana shop.

4 komentáře:

  1. Já objednala - resp.dostala jsem jeden a od té doby nic.
    Tohle je fakt hrůza.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, tohle je hoodně odbyté :(

    OdpovědětVymazat
  3. objednala, a nespokojenost celkem sdílím.. tužku mám hnědou:D ale vzhledem k tomu, že jsem se teďkom odbarovovala, mi to až tak nevadí, nic méně celý LB byl zklamáním..

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ráda, že jsem neobjednala, přijde mi, že nový spojený Ladybox převzal všechny nešvary Senzaboxu jako opakování výrobků a podobně :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...