neděle 13. října 2013

Random I.

Přeji Vám hezký den,

tohle je můj úplně první random. Jelikož mám moc ráda random články, instagramové fotky a nebo prostě fotky tak nějak o všem a o ničem, tak dnes jsem i já Vám něco málo připravila. Jsou to fotky ze všedních dnů, mých outfitů, co právě dělám nebo nedělám a prostě taková všehochuť :)


Máte rádi taky takové fotky?

Budu se těšit na každý Váš komentář 
a jdeme na to :)



odchody do práce
 holinkové období / oblíbené růžové Conversky



každý den, stále stejná rána, líčení, žehlení a zelený čaj :)


práce / oslava narozenin 
(ty šaty s límečkem, říkám jim slušňácké, naprosto miluju)



jede se na nákup


večerní relax


procházky s mojí čivavkou Baby


vaření (v poslední době jsem se do toho nějak dala)
Rajčatová polévka / snídaně do postele od mého přítele

pečení cookis, které jsem myslela, že nikdy neskončí, kolik toho bylo :)
A moje slabost - palačinky. Přítel umí na jedničku :)


miluju krásné hodinky, Calvin Klein


 nejoblíbenější hodinky Moschino / moje nová láska Guess

 

Baby, Baby, Baby

vanilková svíčka Next + bílá čokoláda = dokonalý relax v podzimních dnech


Všude kde je sova, to chci. Proto doma máme menší soví ráj :)


A nakonec něco pro pobavení :) Můj synovec, když chtěl být jako pejsek, tak si prostě poradil a pesani mají po boudě :)) A to ještě předváděl štěkat...dlouho jsem se tak nezasmála :)


Přeji Vám krásnou neděli 
a děkuji za Vaši návštěvu.


ZuziZuzana
 
 
Nově mě můžete také najít na ask.fm/zuzizuzana
a instagramu @ZuziZuzana

3 komentáře:

  1. Super fotky Zuzí, moc Ti to sluší :) Skvělé outfity, líbí se mi, jak jsi někdy za dámu a někdy za normální slečnu v teniskách ..

    Jinak .... fotky u zrcadla - pořád stejná póza viď? Jsi jako já.. :)) :D:D já už jsem z toho byla nařknuta na svém blogu..:D:D Ale hold fotím narychlo ráno a tahle póza je prostě nej :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tvoje outfity jsou úplně dokonale :O Baby je strašně roztomilá :) Mňam cookies, ty už jsem dlouho nepekla, asi zase začnu. A ta poslední fotka :DD Super fotky, určitě více takových článku ;)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, do randomu jsi vybrala krásné fotky. Moc ti to na nich sluší i outfity jsi vybrala moc krásně! :) Nejvíce co mě avšak zaujalo je ta guess kabelka! Ach, to je teda láska! Moc ti jí závidím tak se k ní chovej hezky! :D
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...