středa 5. prosince 2012

Gabriella Salvete - ENAMEL č. 149

Laky na nehty ENAMEL od GS velmi dobře znám a celkem často používám, proto mi udělalo velkou radost když jsem tento dostala jako dárek. Takový pěkný ,,stříbrňák" :D ještě nemám a tak jsem byla zvědavá na lakování, krytí a výdrž. Jako u všech laků Enamel jsem neměla problém se schnutím. Schne velmi rychle a k výsledku, který vidíte na fotce mi stačily dvě vrstvy. Výdrž je taky skvělá, na mých nehtech vydrží týden určitě a to mě se v tomto náročném období určitě hodí :) Barva je šedostříbrná a je samá třpytka. Mě se moc líbí. Udělal mi velkou radost, tímto ještě jednou děkuji.
 Nosíte taky takové metalické barvy?
Líbí se Vám? :)


Zuzizuzana

1 komentář:

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...