středa 19. září 2012

PRVNÍ NÁKUP u Plum Foolery

Ahojky,

včera mi přišla zásilka, na kterou jsem se strašně těšila. Objednávala jsem z nového eshopu www.plumfooleryshop.cz
Určitě to nebyl poslední nákup v tomto eshopu a už teď plánuji objednávku šamponu a kondicionéru na  vlasy Aussie. Karolína (určitě ji znáte z tohoto blogu) je strašně milá, odpovídá na každou otázku a o všem Vás informuje.
Já jsem nadmíru spokojená.

A co jsem si tedy objednala?
Jako první jsem do košíku přihazovala a kompletovala klíčenku, prostě růžová zebra :)
Kombinace se mi líbí a překvapilo mě, jak je klíčenka velká.
Dále jsem přihodila Revlon ColorStay Brighten rozjasňující pudr a poslední věc byl balzám na rty Maybelline BABY LIPS v odstínu Peach kiss.

Všechno bylo pečlivě zabalené a posláno expresní zásilkou :)
Už se těším až vše vyzkouším. Recenze tu budou brzy :)


Znáte tento eshop? A už jste objednávaly?



Zuzizuzana



12 komentářů:

  1. Taky jsem si objednala, neodolala jsem taštičce :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si taky objednala, ale ještě mi nic nepřišlo:-( Jsem zvědavá na recenzi na ten balzámek Baby Lips:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvele veci si si objednala :) Káju poznám, je skvelá :) Tešim sa na recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Káju mám také ráda :) Těším se na tvé recenze :))

    OdpovědětVymazat
  5. super věci :)
    já ještě neobjednávala, ale chystám se na věc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem spokojená a těším se na další nakupování :)

      Vymazat
  6. Karolína rozhodně neodpovídá na každou otázku. Zde http://plum-foolery.blogspot.cz/2012/09/plum-foolery-shop-caste-otazky-ukazka.html#comment-form jsem se 2x ptala, zda mají výrobky návod v češtině (příspěvky 2.9. 9:32 a 15:07) a ODPOVĚĎ NIKDE!!!! Takže si tam rozhodně nic objednávat nebudu, takhle si zákaznický servis nepředstavuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavne ted hrozne zdrazila... A pulka nabidky je nedostupna.

      Vymazat
    2. Dostala jsem se k tomu ted uplne nahodou a rada bych k tomu uvedla, ze jsem X krat at uz na blogu, na FB nebo primo i na strankach eshopu uvadela, ze pokud se chcete ujistit, ze se Vam dostane odpovedi at napisete na adresu eshopu, ne na blog, ani na FB ani buhvi kam. Neni v mych silach monitorovat 5 ruznych stranek a vsude odpovidat na vsechno. Naopak v INBOXU eshopu je o kazdy dotaz postarano a VSECHNY do jednoho jsou zodpovezeny. Ono zakaznicky servis poskytuje PLUM FOOLERY SHOP, ne PLUM FOOLERY BLOG. Proto bych doporucila setrit vykricniky a caps lockem a zkusit psat dotazy tam, kam patri, pak na ne i dostanes odpoved:-)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...