úterý 7. srpna 2012

Freeman - Salt Srub GUAVA

Ahoj!

Zdravím Vás po menší pauze! Měla jsem teď toho hodně, budu se stěhovat, rekonstruovat a už teď se toho bojím :) Omlouvám se a děkuji, že jste zachovaly přízeň :)

Dnes Vám chci ukázat tělový peeling se solí a guavou od značky Freeman, který jsem si v poslední době oblíbila. Značku Freeman jsem vždycky tak nějak přehlížela a nějak extra mě nezaujala. Když se u nás ve městě vyprodával Rossmann, přihodila jsem ho do košíku. Někdy dávno jsem o tomto peelingu četla a vím, že mě celkem zaujal.
Peeling obsahuje: výtažek z guavy, mandlový olej, meruňková jadérka, mořskou sůl a vitamí C.
K té mořské soli se musím vrátit, peeling obsahuje vážně velké krystalky. Někomu to vyhovovat může, ale na mě je to někdy až moc hrubé. Možná kdyby byly krystalky menší, nezlobila bych se :)
Peeling jinak moc pěkně voní, ovocně a svěže. Po umytí se vůně chvilinku udrží na kůži.
Já osobně peeling používám na ruce a na nohy. Na ramenou se mi občas dělají takové malé suché pupínky. Při používání tohoto peelingu ale pomalu mizí. To jsem vážně moc ráda, protože mi na to nezabírají ani krémy, emulze atd. 
Zadek a nohy krásně vyhladí a přitom nevysuší. Na to, že je to z většiny jenom sůl, musím pochválit. 
Po umytí je pokožka pěkně vyhlazená, hladká a jemná. Používám tak 2x týdně, myslím že to není na každodenní používání. To už by mohlo dojít k vysoušení pokožky...
Já jsem s peelingem spokojená až na ty velké krystalky a také na to, že někdy nejde vymáčknout, tak ve vaně s ním občas bojuji :)
Pokud hledáte trochu silnější peeling, tohle doporučuji !
Obsahuje 150ml a cena se pohybuje kolem 120 Kč. Já zakoupila v drogerii Rossmann.

Od značky Freeman určitě chci ještě něco vyzkoušet. Zatím jsem četla jen spokojené recenze, tak mě celkem zajímá, jaká to je značka.

Máte nějaký výrobek od značky Freeman a jak jste s ním spokojené? Co by jste mi případně mohly doporučit?







4 komentáře:

  1. Od Freemana jsem měla pár šamponů a kondicionerů a musím říct že je to dobrá značka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že není větší výběr v drogeriích. Na netu už se vybrat dá, tak možná ještě něco vyzkouším. Kdyby jsi měla přímo nějaký tip, co je dobré, dej vědět :)

      Vymazat
  2. freeman neznám, vyzkouším))

    OdpovědětVymazat
  3. Podle popisu mi trochu připomíná peeling Ocean Salt od Lush. Ten na mě byl bohužel až moc drsný, takže jsem se bála i tohohle. Proto jsem si koupila variantu s cukrem a už se těším na vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...