pátek 13. července 2012

Balíčky

Tak a máme konečně pátek :) Po náročném pracovním týdnu mě moc potěšily balíčky, které jsem si dneska vyzvedla na poště. Asi největší radost mám z micelární vody Bioderma, kterou určitě všichni znáte. Já se odhodlala k nákupu až teď :) Dále balíčky z www.lush.cz a www.mojesminky.cz, kde jsem objednávala s poštovným zdarma. A to se vyplatí :) Takže až řádně vyzkouším o všem tady poreferuji :) Také mě moc potěšily vzorečky, jeden od Lush Fresh Farmacy a v druhém balíčku, pigmenty od Barry M.

Máte s nějakým výrobkem zkušenost? A co Vám udělalo v poslední době radost?

Mějte se krásně, Zuzka





10 komentářů:

  1. pekný nákup...:)a ten lak má perfišnú farbu:)

    OdpovědětVymazat
  2. A já jsem se těšila na úlovky ze sekáče :((((...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budou úlovky. Pracuji na tom. Akorát jsem to nejdříve vyprala a až pak jsem si vzpomněla, že jsem měla úlovky nejdříve vyfotit. takže se omlouvám. Dodám během víkendu :)

      Vymazat
  3. Taky mi pořád něco chodí, mám tea tree water:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten lak je Warhol nebo Poptastic? Nebo další podobný? Oba první zmíněné mám :), trošku doufám, že to je Warhol. Jsem zvědavá, jestli ti taky na nehtech změní barvu a už nebude tak pěkně růžový jak je v lahvičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lak je v odstínu Jackie OH. Dneska jsem lakovala a barva je tedy trochu odlišná, více o něm poreferuji v dalším lakovacím příspěvku :)

      Vymazat
  5. Ze Šminek taky strašně ráda nakupuju, sortiment jako takový udělá radost, a v kombinaci se vzorky je to hotový ráj. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...