pátek 22. června 2012

ASTOR Skin Match

První recenze z velkého nákupu v Rossmannu :)
Dnes bude řeč o makeupu Astor Skin Match. Od této značky toho moc nepoužívám, jestli jsem kdysi vyzkoušela nějakou řasenku, tvářenku a to je tak vše. Astor jako značka se mi nikdy moc nelíbila. Skin Match makeup se mi ale zalíbil moc :)

Pořídila jsem si ho v odstínu Ivory. Je to nejsvětlejší odstín, ale nic moc pro bledulky, přeci je jen trochu tmavší. Mě ale barevně vyhovuje. Je lehce parfemovaný, je cítit velmi jemně. To je pro mě plus, protože většinou moc navoněné věci mě dráždí. Skin Match je celkem tekutý a dobře se roztírá. Já používám stipple brush od Elf a s tím to jde perfektně! Make up se dobře nanáší, krytí bych hodnotila jako střední. Nedělá masku a vydrží mi celý den, i ten pracovní. Občas se mi udělá nějaký pupínek a i ten umí zakrýt.
Balení je takové klasické, skleněná lahvička a trochu nepraktická černá pumpička, kterou mám věčně upatlanou :)
Takže já bych Skin Match hodnotila velmi kladně a určitě doporučuji !

Mějte hezký den a nezapomeňte se zapojit do giveaway !!!


2 komentáře:

  1. Ahoj, dneska jsem psala o Jungle: http://kosmetickerecenze.blogspot.cz/2012/06/kondicioner-lush-jungle.html :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já stojany Astor taky vždycky nějak přecházím.. :D :) ale make-up vypadá zajímavě! Musím si pak taky nějaký na zimu zase pořídit, teď přes léto dávám přednost spíš tonovacím krémům..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...