neděle 13. května 2012

Gabriella Salvete - ENAMEL č. 132

Vím, že nepřicházím s něčím novým a všichni tyto laky znáte :), ale já si ho koupila teprve před týdnem.
Nejvíc se mi zalíbil tento červeno-oranžový, je v odstínu č. 132.
Lakuje se s ním dobře, má skvělý štěteček a co je pro mě důležité-rychle schne! Čeho jsem se bála bylo odlakování, nakonec to šlo dobře. Takže já jsem spokojená a určitě si koupím nějaký další.

Máte nějaký lak na nehty z této řady? A jak jste spokojené?

Přeji Vám hezký den a nezapomeňte popřát maminkám k svátku :) !!!





5 komentářů:

  1. mám přesně takový, ale v zeleném :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá moc hezky! Já se musím přiznat, že jsem si ještě žádný nekoupila i když ty jejich třpytivé odstíny jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento mám a líbí se mi nejvíc z těch jejich "foil" laků :)

    OdpovědětVymazat
  4. souhlasím, hrozně rychle schnou a šíleně dlouho vydrží..miluji je hned po Catrice ;D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...