neděle 30. října 2011

Máte rádi LUSH..?

Já ho naprosto miluju :)
Vyhovuje mi snad každý jejich výrobek. Tuto kosmetiku používám přibližně 2 roky a musím říct, že se mi velmi zlepšila pleť a hlavně VLASY. Nádherně jejich výrobky voní, ale hlavně pomáhají !!!
Můj nejoblíbenější šampon je I love juicy, krásně vlasy umyje, rozzáří mojí blond barvu a dodá jim úplně  život :)
Na obličej nejčastěji používám čistící vodu Tee Tree, poradí si s každou nedokonalostí :)

Pokud jste kosmetiku Lush ještě nezkusili, určitě doporučuji, co nejdříve vyzkoušet, opravdu za to stojí !

A pokud jste vyzkoušeli, jaký je Váš nejoblíbenější výrobek?

                                           Moje nejoblíbenější pleťová voda - Tee Tree






A je nějaký výrobek, který Vám naprosto nevyhovoval?
Pokud by Vás nějaký výrobek zaujal a nevěděli by jste si rady, určitě napište, ráda poradím  :)

http://lush.com/

Dále doporučuji toto úžasné forum:

www.lushforum.cz
Najdete tam spostu informací, recenzí atd. :)

10 komentářů:

  1. No to je pořádná řada od LUSH :-D Mám ráda jejich šampony a tuhé oleje. A na co nedám dopustit jsou pleťové masky, balistiky a mýdla :-D Miluji ty vůne.

    OdpovědětVymazat
  2. Pane jo ty toho máš, já jsem na tuhe značku ještě nenarazila, ale jestli je opravdu tak dobrá tak ji ozkouším :-)

    Na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jinak pokud jste podlehly kouzlu Lush, doporučuji toto forum:

    www.lushforum.cz

    Najdete tam spoustu informací, recenzí atd. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já už dlouho chci něco vyzkoušet , ale ještě jsme se k tomu úplně neodhodlaal čekám až se někdy dostanu do prodejny kde se na všechny výrobky budu moct podívat a očuchat si je :D

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaa.. ty blázínku. Sakra, závidím ti! :D Máš snad úplně všechno co Lush prodává, ne? A ty zásoby těch tee tree vod :D Radši se už na to nebudu dívat, jinak začnu brečet :D
    Jinak s Lush kosmetikou zatím začínám. Zjistila jsem, že mám citlivou pleť, tak bych se chtěla víc zaměřit na přírodní kosmetikou, která rozhodně zahrnuje Lush výrobky. Co mi přijde trochu nesmyslné jsou balistiky, nevím, jestli je používám nějak blbě, ale vůbec jsem nepřišla, na co jsou. A potom si nekupuji mýdla, protože mám po všech tuhých mýdlech úplně vysušené ruce.
    Ale co mi na 100% vyhovuje je čistící Herbalism a zamilovala jsem se do vůně mýdla/šamponu Snow Fairy .
    P.S.: Všechny Lush věcičky nakupuješ tady v ČR nebo objednáváš ze zahraničí? (Jsem tvor zvědaví :P)

    OdpovědětVymazat
  6. Denn: Většinou nakupuji v UK, ale když u nás udělají nějakou akcičku, jako třeba poštovné zdarma, tak neodolám a objednávám jak divá :)
    Lush mám moc ráda, hlavně jejich Tee Tree vody :)
    A balistiky také moc nechápu, neobjednávám je, přijde mi to jako zbytečnost a ještě drahá :)

    Čistítka jako je Herbalism používám téměř denně, jsou opravdu super. Kráně vyčistí pleť. Momentálně mám nejraději jejich limitovanou vánoční edici - Brusinkovou štolu. Funguje a voní naprosto dokonale :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už mám připravený svůj seznam věcí, které bych si z Lush ráda objednala a určitě do něj patří i Tee Tree.
    Teď jsi mě navnadila i na tu Brusinkovou štolu, tak uvidíme. Po hned prvním použití Herbalism jsem měla už skoro všechny pupínky pryč. A to jsem si myslela, že je jen na vyčištění pleti :D
    Podle mě, to mají tady v ČR předražené. Nechápu to. To co stojí v UK 100,- najdu tady za 200,- Hrůza!!!
    Koupila jsem si jeden balistik na vyzkoušení, pro jistotu ten nejlevnější. Zkoušela jsem ho rozkrojit, přišlo mi zbytečné za jednu koupel zaplatit 95,-, ale nešlo to. Tak jsem tam balistik hodila a po chvíli vyndala a neudělalo to žádnou pěnu jen, musím teda říct, že nádherně voněla celá koupelna.

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, ty toho máš! Závidím ti všechny ty věci, kolik jich prosím tě máš? Já si teď zamilovala slečnu ručičku.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. ja som skusila toothy tabs a uprimne - bol to najhorsi zazitok aky som mala:-/

    OdpovědětVymazat
  10. Myslela jsem, že jsem blázen, když mám nakoupeno hooodně věcí od Lush. Ale díky, uklidnila jsi mě :-D :-D

    A nádherný blog. Miluju všechny možné serepetičky :-D A Njevíc Lush, účinky neuvěřitelné ;-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...