úterý 11. prosince 2012

Líčení ala Kylie Minogue

Ahojky!

Tak dnes něco trošku jiného. Minulý týden když jsem byla nemocná, tak jsem se trošku nudila a při poslouchání písniček mě zaujal klip Kylie Minogue In My Arms :) Krásně barevně nalíčená Kylie mi nedala spát a já už vytahovala paletku stínů :D :D Tak Vám chci ukázat výsledek, spíš jen tak pro pobavení :) Máte to taky tak? Když se nudíte a nebo jste nemocné, líčíte se? A nebo když vidíte někde nějaké krásné líčení, okamžitě ho chcete vyzkoušet? :D 
Pokud máte někde nějaké fotky, do koho jste se stylizovaly, klidně mi napište, ráda se mrknu :)
K líčení jsem použila velkou paletu 88 stínů.

Mějte se krásně.




Zuzizuzana

14 komentářů:

  1. Úplná Kylie :) super Zuzko, sluší

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pěkné. x) Moc hezky ti to zvýrazňuje oči a rozhodně bych podobné líčení chtěla taky vyzkoušet, tak až se někdy začnu nudit, tak si na tebe s tímto líčením vzpomenu. x)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkuju moc, byl to spíš jen takový pokus, tak děkuji moc :) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, vůbec bych tě na těch fotkách nepoznala. Je to zajímavé líčení, ale ven bych s ním určitě nevyšla, na to je to pro mě dost výrazné.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny pořádné blogerky popřály svým čtenářům hezké Vánoce speciálním článkem. Tys nenapsala ani jednu větu, vůbec si svých čtenářů nevážíš.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonym píše anonymovi...píšeš debility a nesmysly. Káždý normální člověk pochopí že Vánoční svátky jsou i plné problémů a lidí kteří si zaslouží více pozornosti než-li blog a s tím spojení čtenáři. Správní a čtenáři kteří si tady Zůzi váží budou vždycky rádi za každý článek který sem dá. A kdo ne tak není o ty čtenáře stát. Když už píšeš taková moudra...Tipuji tě na 14 let a máš maminku s tatínkem za zadkem a nevíš nic o životě, když se staráš o sebe sám, máš úplně jiné věci k řešení...ubohost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kolik je tobě? Chodíš už do školy? Asi ne, když jsi nikdy neslyšela o pravopisu.

      Vymazat
    2. Když už tak neslyšel!!!

      Vymazat
  7. moc moc pekne fotky! :))
    rada ta uvidim aj ja na mojom blogu! :)
    http://motivaciadna.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto uzasne liceni :)
    Ja uz te sleduji a budu rada i za tvou prizen :)
    Kkiss inhotblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Wow to se ti povedlo. Ja rada zkousim ruzne liceni, ale kdyz jsem nemocna, tak to je snad jedine obdobi, kdy se nelicim vubec:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...